Irritationen over mangel på et mildt, men effektivt produkt til at bekæmpe knopper og indgroede hår efter barbering, var startskuddet til Nanas første produkt.
“Når jeg skulle være undertøjsmodel, var det irriterende at skulle skjule de røde knopper, jeg fik efter barbering. Jeg undrede mig over, hvorfor der ikke fandtes et produkt, der kunne behandle og forebygge dem mildt,” forklarer Nana.
I 2010 indledte hun et samarbejde med et dansk farmaceutisk firma. Året efter, i 2011, blev det første produkt fra ShaveSafe lanceret. Succesen var øjeblikkelig, og i 2012 kom ShaveSafe Sensitive til, specielt udviklet til personer med følsom hud.
Siden da er sortimentet blevet udvidet betydeligt. I 2019 introducerede de Bikini Line Repair Cream, ShaveSafe-skabere og -blade, og i 2020 kom Aftershave Repair Balm samt et nyt design og en forbedret hjemmeside.
Shavesafes mission og vision
2011 markerede et vendepunkt for Nana Rytter Nielsen. Det var året, hvor hun endelig færdiggjorde ShaveSafe-produktet, som blev lanceret i marts. Den overvældende positive modtagelse på det danske marked styrkede hendes tro på produktets nødvendighed og potentiale.
Siden da har ShaveSafe udviklet sig til en hel serie af produkter, herunder skrabere, cremer, gel og skum, der henvender sig til både mænd og kvinder.
ShaveSafe er et innovativt og patenteret produkt, udviklet i samarbejde med førende farmaceuter. Deres værdigrundlag hviler på troværdighed, hygiejne og wellness, og de tilbyder 100% tilfredshedsgaranti.
ShaveSafe’s mission er at bekæmpe alle gener, der kan opstå ved barbering, voksning eller epilering af kroppen. De ønsker at sikre deres kunder en perfekt og blød hud uden kløe, røde knopper, skægpest, irritation og indgroede hår.
Med fokus på kvalitet og effektivitet er ShaveSafe dedikeret til at levere produkter, der sikrer en behagelig barberingsoplevelse og pleje af huden.